Jesteśmy pewni, że HSN® to Twój najlepszy wybór zakupowy, dlatego z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Zasady i Warunki Umowy
Poniżej znajduje się dokument umowny, który będzie regulował zakup produktów i usług za pośrednictwem strony internetowej http://www.hsnstore.pl/ należącej do Harrison Sport Nutrition S.L. (zwanego dalej przedsiębiorcą). Przyjęcie tego dokumentu oznacza, że użytkownik:
- Przeczytał i rozumie treść.
- Jest osobą posiadającą wystarczającą zdolność do zakupu tego typu produktu lub usługi, chociaż zalecamy, aby miał ukończone 18 lat.
- że przyjmuje na siebie wszystkie zobowiązania określone w niniejszym dokumencie.
Niniejsze warunki są ważne na czas nieokreślony i mają zastosowanie do wszystkich zakupów dokonywanych za pośrednictwem strony internetowej http://www.hsnstore.pl/. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszych warunków bez wpływu na towary lub promocje, które zostały zakupione przed zmianą, z wyjątkiem przypadku błędu.
Identyfikacja
Harrison Sport Nutrition S.L. NIP: B72077159. Rejestr Handlowy Asturii Tom 1858 i Folio 173 Arkusz 35407 - Wpis nr 2, z siedzibą pod adresem C/Melquiades 26 - 33003 Oviedo (Asturia) i NIP: B72077159.
- C/ Lanjarón, Nave 5A, Pol. Juncaril 18220 Albolote (Granada)
- Contact
Przedmiot umowy
Celem tej umowy jest uregulowanie umownego stosunku kupna pomiędzy przedsiębiorcą a użytkownikiem, gdy użytkownik zaakceptuje odpowiednie pole wyboru podczas procesu zakupu online.
Umowny stosunek kupna wiąże się z dostawą określonego produktu lub usługi w zamian za określoną cenę, podaną do publicznej wiadomości na stronie internetowej.
Informacje ogólne
Warunki opisane na tej stronie dotyczą wyłącznie zamówień składanych przez Internet http://www.hsnstore.pl/. Produkty te mogą być sprzedawane w całej Polsce. W przypadku dostaw poza granice Polski, prosimy o sprawdzenie dostępności.
Obowiązującą walutą jest PLN.
Ceny podane przy każdym produkcie zawierają podatek od wartości dodanej (VAT) lub inne podatki, które mogą mieć zastosowanie i we wszystkich przypadkach są wyrażone w walucie PLN (zł).
Ceny stosowane do każdego produktu będą takie jak te opublikowane na stronie internetowej i zastosowane automatycznie w procesie zakupu w ostatniej fazie tego procesu, łącznie z kosztami generowanymi przez podatki, transport lub inne usługi. Klient zakłada, że w każdym przypadku wycena ekonomiczna niektórych produktów może się zmieniać w czasie rzeczywistym. W każdym przypadku będzie to zawsze zakomunikowane z wyprzedzeniem.
Po każdej płatności dokonanej na rzecz przedsiębiorcy zarejestrowany użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z potwierzeniem. Faktura będzie dostępna do konsultacji lub pobrania na koncie klienta HSN w dniu następnym po dokonaniu zakupu. W paczce z dostawą produktu nie znajduje się faktura ani dowód dostawy.
Potwierdzenie stanu magazynowego podlega ostatecznemu potwierdzeniu przez przedsiębiorce, co zostanie wstępnie uwidocznione przy każdym produkcie.
Może się zdarzyć, że jeden lub więcej produktów z zamówienia klienta nie będzie dostępnych w momencie realizacji zamówienia. Jeśli wybrany przez klienta produkt nie będzie dostępny w magazynie, zostanie on poinformowany o nowym terminie dostawy i będzie miał możliwość natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zakup. W przypadku braku możliwości szybkiego uzupełnienia zapasów, zostanie dokonany zwrot zapłaconej kwoty przy użyciu tej samej metody płatności lub, jeśli klient preferuje inną metodę, zgodnie z uzgodnieniem.
W celu uzyskania jakichkolwiek informacji na temat zamówienia użytkownik może skontaktować się z biurem obsługi formularz kontaktowy. Masz również możliwość sprawdzenia statusu swojego zamówienia poprzez swoje konto na naszej stronie internetowej.
Zakupy w sklepie HSN są bardzo proste. Wystarczy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Jak zrobić zakup?
1 - Wybór produktu
Przeglądaj stronę używając różnych kategorii i filtrów. Gdy zainteresujesz się produktem, możesz dodać je do koszyka naciskając poniższy przycisk:
Następnie będziesz miał możliwość przejścia do koszyka lub kontynuowania zakupów. Po zakończeniu zakupów przejdź do koszyka.


2 - Koszyk
Teraz możesz dodawać i usuwać produkty z koszyka, a także stosować kupony rabatowe lub zachować produkty z koszyka na inny raz. Gdy wszystko będzie zaznaczone, kliknij na przycisk:


3 - Dane dotyczące dostawy i Potwierdzenie
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, zaloguj się używając podanego linku. Jeśli jesteś nowym klientem, wystarczy, że wypełnisz wymagane dane.
To właśnie na tym ekranie możesz wybrać sposób dostawy i metodę płatności. Jeśli nie zrobiłeś tego w poprzednim kroku, masz znowu możliwość wpisania kuponu rabatowego.
Przeczytaj i zaakceptuj warunki i politykę prywatności.
Na koniec potwierdź i dokończ zamówienie, klikając na:
Otrzymasz wtedy numer zamówienia nadany przez system i otrzymasz e-mail ze szczegółami zakupu.
Po potwierdzeniu zamówienia NIE ma możliwości wprowadzenia zmian ani anulacji. Jeśli zauważysz jakiś błąd, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta jak najszybciej, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby go rozwiązać.
W przypadku zamówień kartą kredytową, które nie zostaną zaakceptowane przez bank, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, dzięki czemu będziesz mógł złożyć zamówienie ponownie przy użyciu innej karty lub metody płatności.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz napisać do nas e-mail.


Oferty, Promocje i Wyprzedaże
Produkty objęte wyprzedażą i promocjami na tej stronie będą opatrzone odpowiednimi informacjami. Obok każdego produktu będzie można zobaczyć szczegóły dotyczące oferty oraz okres jej obowiązywania, a także warunki i cechy wyprzedaży oraz promocji. Obniżki cen będą wyraźnie oznaczone, z podaniem zniżki lub ceny netto obok regularnej ceny, bez jej nakładania na obniżoną cenę.
Dostawa zamówień
Wysyłka zakupionych produktów zostanie zrealizowana zgodnie z metodą wybraną przez samego użytkownika spośród podanych.
Wysyłka zakupionych produktów zostanie zrealizowana dopiero po dokonaniu przez użytkownika pełnej płatności i otrzymaniu jej przez dostawcę. Do tego momentu zakup nie jest uważany za dokonany.
Uważa się, że dostawa produktu nastąpiła w czasie wskazanym na dowodzie dostawy.
Jeśli jednak chcesz uzyskać więcej informacji na temat kosztów wysyłki, ceny, czasu dostawy i specyfiki każdego z nich, zalecamy odwiedzenie sekcji „dostawa”.
Polityka zwrotów (odstąpienia od umowy) i anulowania zamówień
Przypadek 1: Zwroty z powodu niedostarczenia przesyłki
Koszty zwrotu ponosi klient w przypadku, gdy dostawa nie mogła zostać zrealizowana z powodu niekompletnego/nieprawidłowego adresu, więcej niż dwóch prób doręczenia pod wskazany adres lub braku odbioru w punkcie odbioru.
Przypadek 2: Anulowanie zamówienia
Po potwierdzeniu zamówienia nie będzie już można go modyfikować ani anulować. W niektórych przypadkach za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta, o ile produkt nie został przetworzony (opuścił nasze zaplecze logistyczne w kierunku adresu dostawy), można dokonać modyfikacji lub anulowania.
Jeśli klient chce anulować zamówienie, które zostało już przetworzone, tzn. produkt opuścił nasze zakłady i udał się do adresu dostawy, klient musi pokryć koszty transportu powstałe w wyniku anulowania zamówienia.
Przypadek 3: Zwroty w przypadku rezygnacji z zakupu
Wszystkie produkty zakupione w HSNstore.com można zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy, pod warunkiem, że użytkownik zgłosi zamiar zwrotu produktu(ów) w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy i że spełniają one pozostałe warunki określone poniżej.
Wymogi dotyczące zwrotów w związku z odstąpieniem od umowy
- Do przesyłki zwrotnej należy użyć tego samego kartonu, w którym produkt został otrzymany, aby zapewnić mu właściwą ochronę. W przypadku braku tego pudełka, klient musi odesłać produkt w opakowaniu ochronnym, tak aby dotarł do naszych magazynów w dobrym stanie.
- Zwracane produkty muszą być nieużywane i w takim stanie, w jakim zostały dostarczone, tj. z oryginalnym opakowaniem, instrukcjami obsługi i akcesoriami.
- Zwroty produktów zakupionych na wyprzedaży nie będą realizowane.
- Zwracane będą jedynie kwoty zapłacone za dany/e artykuł/y. W żadnym wypadku nie przyjmujemy zwrotów przesyłanych za pobraniem ani nie pokrywamy związanych z tym kosztów.
- Artykuły spożywcze nie będą zwracane, jeśli zostały otwarte.
- Zapieczętowane artykuły, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, a które zostały odpieczętowane po dostarczeniu, nie będą zwracane.
- Maseczki nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia i/lub higienę.
- Części akcesoriów, które uzupełniają inne podstawowe produkty, nie będą akceptowane.
- Po otrzymaniu wniosku o skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy, przystąpimy do zwrotu kwoty zapłaconej za zwracany produkt lub produkty. Żądanie zwrotu musi zostać złożone w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Płatność zostanie zawsze dokonana przy użyciu tej samej metody płatności, której użył klient lub, w przypadku jej braku, przelewem bankowym. Koszty zwrotu ponosi konsument i/lub użytkownik.
- Dołączenie kopii faktury do pudełka wysyłkowego, na którym zaznaczone są wysyłane produkty.
Co zrobić?
- Skontaktuj się z nami, aby podać nam wszystkie szczegóły dotyczące produktu, korzystając z formularza zwrotu.
- Przygotuj paczkę do zwrotu zgodnie z informacjami zawartymi w części dotyczącej wymagań.
Co zrobimy w HSNstore?
Po otrzymaniu produktów przystąpimy do ich sprawdzenia, a następnie poinformujemy Cię, czy przysługuje Ci zwrot kwoty zapłaconej za zakupiony produkt lub produkty.
Kwota za zwrócony produkt(y) zostanie zwrócona klientowi.
Proces zwrotu zostanie przeprowadzony tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o zamiarze odstąpienia od umowy. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, przy której dokonano zakupu, tzn. jeśli zakup został dokonany poprzez kartę kredytową, kwota do zwrotu zostanie przelana na tę samą kartę; jeśli zakup został dokonany prez przelew bankowy, zwrot też zostanie dokonany przez przelew. Dane wymagane do zwrotu muszą zostać przesłane przez klienta za pomocą formularza zwrotu. Klient ponosi koszty i ryzyko zwrotu produktów, jak wskazano powyżej.
Wszystkie rozmiary i formaty produktów przedstawione na naszej stronie internetowej mogą ulec zmianie ze względu na zmiany opakowań lub drobne zmiany receptur. Między otrzymaniem przez nas nowych partii produktu a aktualizacją informacji na stronie internetowej może upłynąć niewielki okres czasu. Ponieważ jest to ta sama referencja, nie dokonujemy zwrotów w tych przypadkach.
Przypadek 4: Zwroty z powodu problemów (uszkodzenia/braki/błąd)
W przypadkach, gdy uznasz, że dostarczony produkt nie jest zgodny z umową, jest wadliwy lub został uszkodzony podczas wysyłki, możesz zgłosić reklamację w ciągu 48 godzin* od jego otrzymania, postępując zgodnie z poniższymi krokami.
Kroki do wykonania
- Zrób zdjęcie produktu, abyśmy mogli zobaczyć uszkodzenia spowodowane transportem i/lub inne wady produktu.
- Zdjęcia opakowania, zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej strony oraz naklejki wysyłkowej. Także ogólny stan, w jakim zamówienie zostało otrzymane. (Informacje potrzebne do zgłoszenia reklamacji do przewoźnika)
- Skontaktuj się z nami, aby przekazać wszystkie dane dotyczące produktu, za pomocą formularza zwrotu
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o procedurze, jaką należy zastosować w każdym przypadku.
Co zrobimy w HSN po otrzymaniu zwróconego produktu
Po otrzymaniu produktu dokładnie go sprawdzimy i w rozsądnym terminie skontaktujemy się z Tobą, informując, czy zaakceptujemy zwrot lub wymianę produktu. Możemy zaoferować zwrot kosztów lub, w określonych przypadkach, wymianę produktu, która zostanie zrealizowana jak najszybciej, w każdym przypadku w ciągu 14 dni od daty wysłania maila potwierdzającego przyjęcie zwrotu.
W przypadku dokonania zwrotu i braku dostępności produktu w magazynie, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za produkt, łącznie z kosztami dostawy poniesionymi w celu dostarczenia artykułu oraz kosztami poniesionymi przez klienta na zwrot produktu do HSNstore.pl.
Częściowe zwroty i/lub anulacje skutkują częściowym zwrotem kwoty zapłaconej za zamówienie. W przypadku częściowego zwrotu koszty transportu nie będą zwracane. Zwrot środków nastąpi na konto tego samego właściciela, który złożył zamówienie lub w formie punktów rabatowych do wykorzystania przy kolejnych zakupach.
Metody i warunki płatności
Aby przejść do płatności w HSNstore.com, wystarczy wykonać wszystkie kroki wskazane podczas procesu zakupu. Aby ułatwić zakupy, oferujemy kilka metod płatności:
- Karta kredytowa/debetowa
- Klarna
Karta kredytowa lub debetowa
Za tę metodę płatności nie jest pobierana prowizja.
Płatność jest dokonywana natychmiast, a zamówienie jest realizowane tak szybko, jak to możliwe.
HSNstore posiada bezpieczną bramkę płatności, która zapobiega nieuczciwemu użyciu kart kredytowych lub debetowych. Wszystkie dane zbierane podczas procesu płatności są szyfrowane i sprawdzane z bankiem.
- Bezpieczeństwo komunikacji jest gwarantowane przez certyfikat SSL.
- Jesteśmy zgodni z PCI/DSS w zakresie obsługi transakcji i testów antywłamaniowych.
- Przetwarzamy bezpieczne transakcje 3D oraz inne systemy zabezpieczające przed oszustwami.
Klarna 
Klarna to platforma płatnicza oferująca różne opcje zakupu, teraz lub później, umożliwiająca użytkownikom rozłożenie zakupów na raty (płatność w 3 ratach) lub zapłacenie za nie w ciągu 30 dni.
Możesz robić zakupy w HSN za pośrednictwem Klarna.
Obowiązujące gwarancje
Wszystkie oferowane produkty są oryginalnymi produktami danej marki, posiadającymi fabryczny certyfikat gwarancyjny i z zasady wolnymi od wad. Wszystkie objęte są 2-letnią gwarancją fabryczną (w przypadku produktów nieżywnościowych), która rozpoczyna się od momentu dostawy. W przypadkach, które uzasadniają skorzystanie z gwarancji, zdecydujemy się na naprawę, wymianę artykułu, rabat lub zwrot pieniędzy, zgodnie z prawnie ustalonymi warunkami. Gwarancja traci swoją wartość, jeżeli jakakolwiek informacja zawarta w gwarancji lub na dowodzie zakupu zostanie zmodyfikowana, zmieniona lub zastąpiona. Gwarancje nie obejmują wad spowodowanych zaniedbaniem, uderzeniami, niewłaściwym użytkowaniem lub manipulowaniem, a także materiałów podlegających zużyciu w wyniku normalnego użytkowania.
Bezpieczeństwo
FIRMA stosuje najwyższe dostępne środki bezpieczeństwa w branży. Ponadto proces płatności odbywa się na bezpiecznym serwerze z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Serwer ten nawiązuje połączenie w sposób szyfrowany, co zapewnia, że dane są zrozumiałe wyłącznie dla komputera Klienta i Strony Internetowej. Dzięki zastosowaniu protokołu SSL zapewnione jest:
- Że Klient przekazuje swoje dane serwerowi FIRMY, a nie jakiemuś innemu, który próbuje się pod niego podszyć.
- Że dane przesyłane pomiędzy Klientem a serwerem FIRMY są szyfrowane, co zapobiega ich możliwemu odczytaniu lub manipulacji przez osoby trzecie.
Komentarze, sugestie, skargi i reklamacje
Twoje komentarze i sugestie są zawsze mile widziane. Prosimy o przesyłanie ich, a także wszelkich zapytań do Działu Obsługi Klienta, korzystając z poniższych danych:
- Email address: [email protected]
Oprócz tego mamy oficjalne formularze reklamacyjne dostępne dla konsumentów i użytkowników. Można je uzyskać poprzez wspomniany wcześniej kontakt. Harrison Sport Nutrition S.L. odpowie na otrzymane reklamacje w możliwie najkrótszym czasie.
Prawo właściwe i jurysdykcja
We wszystkich kwestiach, które nie zostały wyraźnie określone w niniejszym dokumencie, niniejsze warunki będą regulowane lub interpretowane zgodnie z prawem hiszpańskim. Dostawca i użytkownik zgadzają się poddać wszelkie spory, które mogą powstać w związku z dostarczaniem produktów lub usług objętych niniejszymi Warunkami, sądom i trybunałom odpowiadającym miejscu zamieszkania użytkownika. Podobnie, przedsiębiorca i użytkownik mogą poddać swoje spory pod rozstrzygnięcie sądu polubownego przewidzianego w przepisach dotyczących arbitrażu i obrony konsumentów i użytkowników oraz pod procedury pozasądowego rozstrzygania sporów ustanowione za pomocą kodeksów postępowania lub innych instrumentów samoregulacji.
Każda osoba fizyczna w wieku co najmniej 18 lat, która założy konto klienta, pod zobowiązaniem, że wszystkie informacje dotyczące jej identyfikacji i innych danych niezbędnych do realizacji i przetwarzania zamówienia są prawdziwe, kompletne i aktualne. Usługodawca uważa, że osoba zbiorowa jest identyfikowana i indywidualizowana na podstawie połączenia między jej nazwą, siedzibą i numerem identyfikacyjnym osoby zbiorowej podanym w momencie zakładania konta klienta.