Często zadawane pytania

Czy potrzebujesz pomocy? Jeśli czegoś potrzebujesz, pomożemy Ci! Przeczytaj nasze najczęściej zadawane pytania.

Orders

orders
  • Zmień lub anuluj zamówienie

  • Po złożeniu zamówienia nie będzie już można go zmodyfikować ani anulować. W niektórych przypadkach, za pośrednictwem działu obsługi klienta, dopóki zamówienie nie zacznie być przetwarzane, będzie można wprowadzić zmiany lub je anulować.

    Po skompletowaniu zamówienia w magazynie nie będzie możliwości wprowadzenia zmian.

    Jeśli chcesz anulować zamówienie, które zostało już wysłane, zostanie ono przetworzone jako odstąpienie od umowy.

    Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

  • Status zamówienia

  • Kiedy zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail, w której będzie podany numer zamówienia.

    Status zamówienia można w każdej chwili sprawdzić za pomocą numeru zamówienia na stronie agencji transportowej, z którą zostało ono wysłane lub tutaj.

  • Prośba o fakturę

  • Nasze przesyłki nie zawierają faktury za zamówienie. Jeśli chcesz, możesz w każdej chwili pobrać je w formacie PDF dla każdego swojego zamówienia ze swojego konta klienta, logując się w obszarze zamówień. Dane do fakturowania muszą być podane poprawnie podczas składania zamówienia, po wystawieniu faktury nie można ich zmienić. Aby wyświetlić NIP-PESEL należy się zarejestrować lub zmienić konfigurację swojego profilu z „Osoba fizyczna” na „Firma”.

  • Minimalna wartość zamówienia

  • Nie mamy minimalnej kwoty zamówienia.

    Wysyłamy zamówienia do Polski. Aby sprawdzić koszty wysyłki, dodaj produkty do koszyka i podaj adres dostawy. Więcej informacji na temat wysyłki można znależć tutaj.

Returns

returns
  • Niezgodność

  • Produkty HSN można zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy pod warunkiem, że wniosek o zwrot zostanie złożony w ciągu 14 dni kalendarzowych i że spełniają one jeden z poniższych warunków:

    • Odstąpienie od umowy: Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wszystkie niezbędne informacje oraz wzór formularza, w naszych ogólnych warunkach.
    • Wadliwy/nieprawidłowy produkt lub niekompletne zamówienie: Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło zgodnie z oczekiwaniami i otrzymałeś nieprawidłowe, niekompletne lub wadliwe zamówienie i/lub produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta HSN za pomocą tego formularza.

    Aby rozpatrzyć zgłoszenie, należy podać numer zamówienia, powód niezadowolenia oraz zdjęcia (o rozmiarze mniejszym niż 1MB) dotyczące zdarzenia.

  • Proces zwrotu

  • Jeśli chcesz zwrócić dowolny element swojego zamówienia, masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Aby zwrócić produkt, możesz skorzystać z formularza zwrotu dostarczonego przez Dział Obsługi Klienta HSN.

    Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, aby poinformować Cię, czy odbierzemy przesyłkę, czy też będziesz musiał wysłać ją do naszego magazynu.

    Zwroty z powodu odstąpienia od umowy w żadnym wypadku nie będą dokonywane przez metodę przewozu opłaconego. Otwarte produkty lub produkty na wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

    Po otrzymaniu towaru w siedzibie HSN, zostanie sprawdzony stan zwracanych produktów, umowa sprzedaży zost zostanie rozwiązana, a zapłacona kwota zostanie zwrócona (uszkodzone lub otwarte produkty nie podlegają zwrotowi) w ciągu 14 dni od rozpatrzenia procedury zwrotu.

    W przypadku płatności przelewem bankowym lub za pobraniem, konieczne jest podanie danych bankowych, w tym kodu SWIFT (lub BIC), IBAN i pełnej nazwy banku, aby móc dokonać prawidłowego zwrotu kwoty.

    W przypadku płatności kartą kredytową lub za pośrednictwem Paypal, nie trzeba podawać nam swoich danych bankowych.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów, klinij tutaj.

  • Koszt zwrotu

  • Jeśli chcesz zwrócić dowolny element swojego zamówienia, masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Aby zwrócić produkt, możesz skorzystać z formularza zwrotu dostarczonego przez Dział Obsługi Klienta HSN.

    Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, aby poinformować Cię, czy odbierzemy przesyłkę, czy też będziesz musiał wysłać ją do naszego magazynu.

    Zwroty z powodu odstąpienia od umowy w żadnym wypadku nie będą dokonywane przez metodę przewozu opłaconego. Otwarte produkty lub produkty na wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

    Po otrzymaniu towaru w siedzibie HSN, zostanie sprawdzony stan zwracanych produktów, umowa sprzedaży zost zostanie rozwiązana, a zapłacona kwota zostanie zwrócona (uszkodzone lub otwarte produkty nie podlegają zwrotowi) w ciągu 14 dni od rozpatrzenia procedury zwrotu.

    W przypadku płatności przelewem bankowym lub za pobraniem, konieczne jest podanie danych bankowych, w tym kodu SWIFT (lub BIC), IBAN i pełnej nazwy banku, aby móc dokonać prawidłowego zwrotu kwoty.

    W przypadku płatności kartą kredytową lub za pośrednictwem Paypal, nie trzeba podawać nam swoich danych bankowych.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów, klinij tutaj.

Payment

pay
  • Metody płatności

  • HSN gwarantuje bezpieczeństwo różnych oferowanych przez siebie opcji. Wszystkie metody płatności oferowane przez HSN są bezpieczne. Stosowana przez nas technologia płatności szyfruje wszystkie informacje o kliencie, takie jak dane dotyczące płatności, nazwisko i adres, tak aby żadna nieupoważniona osoba nie mogła uzyskać do nich dostępu podczas przesyłania ich przez Internet.

    Dostępna metoda płatności:

    • Kartą debetową lub kredytową.

    W przypadku płatności kartą kredytową lub debetową, kwoty zostaną pobrane w momencie składania zamówienia. Jeśli płatność za zamówienie nie zostanie zrealizowana poprawnie, zostanie wysłany automatyczny e-mail informujący o statusie zamówienia (może trafić do folderu Spam).

    HSN nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy posiadacz konta klienta nie dołoży należytej staranności w celu ochrony informacji na nim zawartych.

  • Status płatności

  • Aby sprawdzić, czy płatność została dokonana prawidłowo, możesz sprawdzić stan swojego konta bankowego. Jeśli kwota została odliczona, płatność została dokonana.

  • Błąd płatności

  • Czy wystąpił błąd podczas płatności?

    Przechowujemy Twoje zamówienie (na tych samych warunkach) przez okres 24 godzin od momentu jego złożenia, więc możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby je odzyskać.

    Jeśli nie zostaniemy powiadomieni w ciągu 24 godzin, zamówienie zostanie automatycznie anulowane i nie będzie możliwości jego odzyskania.

Delivery

delivery
  • Czas dostawy

  • Jak tylko zakończysz proces zakupu, Twoje zamówienie zostanie przetworzone i będzie gotowe w ciągu następnych 12 godzin. Wysyłka i dostawa trwa zazwyczaj 3-5 dni robocze.

    Termin dostawy może się nieznacznie zmienić w zależności od dostępności wybranych produktów, sposobu płatności lub firmy kurierskiej, która zajmuje się wysyłką. Ponadto czas dostawy może ulec zmianie w przypadku świąt, dni wolnych od pracy lub specjalnych promocji.

    Firmy transportowe wyślą wiadomość (na numer telefonu podany w zamówieniu) informującą o przybliżonym terminie dostawy.

    Uwaga: Jeśli wybierzesz przelew bankowy jako metodę płatności, zamówienie zacznie być realizowane po otrzymaniu płatności (może to potrwać 2-3 dni robocze).

  • Opcje dostawy

  • W HSN współpracujemy z kilkoma firmami transportowymi, takimi jak DHL, FedEx, Spring, UPS i GLS, aby dostarczać zamówienia na całym świecie.

  • Śledzenie zamówienia

  • Po wysłaniu zamówienia, automatycznie wysyłamy Ci wiadomość e-mail z numerem przesyłki i firmą transportową, w której możesz śledzić swoje zamówienie.

    Status swojego zamówienia możesz sprawdzić na stronie internetowej agencji transportowej lub tutaj.

    Jeśli nie ma Cię w domu w momencie dostawy, firma transportowa może podjąć drugą próbę dostawy, wystarczy, że poprosisz o to poprzez automatyczną wiadomość sms wysłaną na Twój telefon komórkowy (z zamówienia) lub kontaktując się bezpośrednio z agencją.

Customer account

customer
  • Moje konto

  • Na swoim koncie możesz:

    • Zmienić swoje dane osobowe, np. adres dostawy, numer telefonu kontaktowego itp.
    • Śledźić swoje zamówienia i sprawdzać poprzednie zamówienia.
    • Zachować swoje ulubione produkty.
    • Sprawdzić stan swoich punktów.
    • Poleć HSN swoim znajomym i zdobądź punkty w ramach programu „Zaproś znajomych” HSN .
  • Zmień hasło

  • Twoje hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, więc HSN nie ma do niego dostępu.

    Aby uszanować Twoją prywatność, prosimy Cię o zmianę hasła w odpowiedniej sekcji HSN (klknij tutaj) poprzez wpisanie adresu e-mail, pod którym jesteś zarejestrowany. Kilka minut później otrzymasz wiadomość e-mail z hasłem.

  • Usuń konto

  • Ze względów prawnych dane dotyczące złożonych zamówień muszą być przechowywane przez określony czas, w którym nie mogą być całkowicie usunięte. Aby uzyskać więcej informacji, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

  • Nie mogę dokończyć zakupu – e-mail już istnieje

  • Hast du überprüft, ob du während der Bestellung in deinem Konto angemeldet warst?

    Falls du nicht angemeldet warst, wurde beim Eintragen deiner E-Mail-Adresse festgestellt, das du bereits registriert bist, weshalb der Fehler aufgetreten ist.

    Wir empfehlen dir, dich erst anzumelden und dann deine Bestellung abschließen.

    Sollte der Fehler weiterhin bestehen, wende dich bitte über dieses Formular an unseren Kundendienst.

  • Dlaczego nie jestem już klientem VIP?

  • Obliczanie 90 dni jest dokonywane od dnia bieżącego (przeliczane co noc).

    Dlatego zlecenia są liczone od dnia bieżącego (zawsze zlecenia zrealizowane).

  • Moje punkty

  • Punkty mogą być wymienione podczas składania zamówienia z konta klienta, w wielokrotności 300 i do 20% całego zamówienia.

    Po umieszczeniu produktów w koszyku, zobaczysz rozwijane menu (jeśli masz 300 lub więcej zgromadzonych punktów), w którym możesz wybrać kwotę do zniżki.

    Punkty to euro, które możesz odliczyć: 300 punktów to 3€.

Coupons/discounts/offers

coupons
  • Kupon nie pasuje do Twojego zamówienia?

  • Czy mieliście jakieś przecenione produkty?

    W tym przypadku kupon nie ma zastosowania, ponieważ, jak wskazano w wiadomości e-mail, w której kupon został wysłany, nie można go łączyć z innymi ofertami/promocjami.

Content Protection by DMCA.com